Zasady wysyłki i płatności

Informacje o dostawie

Kraj dostawy

Obecnie dostarczamy tylko do Polski

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Oznacza to, że zarejestrowaliśmy zamówienie w naszym systemie i rozpoczęliśmy jego przetwarzanie.

Śledzenie zamówienia

Kod śledzenia otrzymasz pocztą elektroniczną w ciągu 24 godzin od opuszczenia przez paczkę naszego magazynu.

Szczegóły dostawy

Poniżej znajdują się średnie czasy dostawy dla wszystkich naszych paczek:

Jeśli data zamówienia przypada przed godziną 15:00 (GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego, przetwarzanie odbędzie się jeszcze tego samego dnia:

Czas przetwarzania: 1-2 dni (pon.-sob.)

Czas dostawy: 4-7 dni (pon.-sob.)

Koszty wysyłki

Pokrywamy koszty wysyłki każdego zamówienia. Wszystkie nasze produkty są dostarczane do domu w 100% bezpłatnie. Nie ma minimalnej ilości zamówienia.

Opóźnione zamówienia

Jeśli upłynął maksymalny czas przetwarzania zamówienia i wysyłki, a zamówienie jeszcze nie dotarło, nie panikuj. Odczekaj do dwóch dodatkowych dni i pamiętaj o użyciu kodu śledzenia. Jeśli paczka nadal nie dotarła, skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia.

Uszkodzone lub nieprawidłowe zamówienia

Czy otrzymałeś paczkę, ale jest ona uszkodzona lub przedmioty są nieprawidłowe (na przykład niewłaściwy rozmiar lub kolor)? Nie ma problemu! Zrób zdjęcia problemu, krótko wyjaśnij, co jest nie tak i skontaktuj się z nami, podając numer zamówienia.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące harmonogramu wysyłki zamówienia, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Nasz zespół obsługi klienta chętnie pomoże.

 

Informacje o firmie

Nazwa przedsiębiorstwa: Modamarzenia

Adres: Diemerzeedijk 30, 1095 KK Amsterdam, Holandia

Numer firmy: 745427488

E-mail: info@moda-marzenia.pl

Telefon: +31 619256014

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 09:00 - 19:00
Sobota: 10:00 - 17:00

Jesteśmy zamknięci w niedziele i święta.